linda

Alla inlägg den 24 september 2010

Av linda - 24 september 2010 12:51

Jag är så seg! Brukar vara klar för jobb den här tiden.

Måste börja sminka mig och klä på mig svarta kläder :)

Jag har nyss ätit lunch, makaronipudding, JAAAM!


På söndag åker mamma och pappa utomlands, hur ska jag klara mig en hel vecka utan er?? <3


Snabba ryck nu, ska lyssna på musik och dansa i 30 min.

xoxo


   

Av linda - 24 september 2010 10:50

Jag tror jag på spöken, jag tror att vissa människor har förmågan att se.. önskar jag hade den.

Spökjakten igår började med att Samanthika inte kunde följa.. hon hade blivit sjuk stackarn! Man såg verkligen hur dålig hon var.

Så det blev Patrik, Sebastian, Albin och jag som åkte till Junsele.

Jag tycker att det var spännande, kände kalla fläckar och klockan va lite skum ett tag.

Jag vill göra det igen, på ett annat ställe! :D

Tack för en bra natt!


 


Idag är det jobb, känns fortfarande olustigt att stänga..

Sedan är jag ledig hela helgen, jag vill göra något kul! :)

Nu ska jag se på tv tills jag börjar :)

xoxo

Ovido - Quiz & Flashcards