linda

Alla inlägg den 12 september 2010

Av linda - 12 september 2010 23:15

hur ska jag kunna somna efter detta?!

Mik-kal hoppar in genom fönstret med en söt liten mus, han vägrar släppa den.

Jag skriker och gråter, hundarna blir rädda för mig.

Efter någon minut fick jag tag i Miks svans slängde honom i handfatet och spola kallvatten på han.

Daniel fick bära ut musen, mycket skadad och den plågades till döds.

Jag blir så ledsen när det är såhär, katter behöver inte jaga möss.. Dom får ju mat hemma!

Inte nog med de så är jag snart förkyld, börjar få så himla ont i halsen.


Men jag vann iaf på bingo.

Godnatt

xoxo

Av linda - 12 september 2010 13:12

Ibland när jag ska sova och talboken inte hjälper vill jag ha john i mitt sovrum så han kan sjunga med sin underbara röst tills jag somnar!

Min talbok är slut och jag vet inte hur jag ska kunna somna ikväll?!


Igår när jag rökte med Malin innan sovdags försökte hon få mig att tro att hon kunde spela gitarr.. huhu?

Hon har tydligen spelat i 5 år, hur har jag kunnat missa det? :P

Jag tror det fortfarande inte!

Emelie permanenta mitt hår igår, det blev helt galen!

Lite klipp fattas men jag känner mig nöjd.

TACK E !


Min gamla moster-Åsa är här i helgen,så himla roligt att träffa henne!

Man blir så glad när familjen är samlad :)

Vi satt och kolla på tv och drack hallonsoda hela kvällen igår, hoppas hon flyttar hem igen så man träffas oftare :D


Ikväll är det bingo, kanske man vinner en slant eller bil.

Blir iaf myskväll på bryggis :)

Jobb med min lilla Anna imorgon, de kommer bli kul! :D


XOXO

Ovido - Quiz & Flashcards