linda

Alla inlägg den 26 september 2010

Av linda - 26 september 2010 22:00

jag borde snart sova, men jag är inte trött.

imorgon kliver jag upp 5.20, de kommer bli jobbigt.

jobbar med anna, så glädje på jobbet finns :)


jag hade roligt igår, tack mina kära vänner! <3

alla verkade gilla mitt nya hår, de känns ju lite galet :)

men värst var att vänta på taxi, i kylan helt ensam.

tror ingen kan förstå hur arg jag var just då..


har varit med E nästan hela dagen, vi fikade vid hågesta, åkte runt och pratade och bara mådde bra i solen :)

mamma och pappa har varmt och bor fint, jag saknar er!

vann på bingolotto, kom fram när jag ringde in men tyvärr blev jag inte vald!

skitlottapotta.

jag hade tänkt vinna en solresa :)

xoxo

Av linda - 26 september 2010 03:55

vissa människor är perfekt, ja helt underbar.

jag är inte perfekt, men jag mår bra ändå :)

kall är jag, fryser så himla mycket!

Snart flyger mamma och pappa till värmen, åh va jag kommer sakna dom!


Jag tog mig hem efter 1½timme, fy va jobbigt det var.

Jag ska sova, imorgon ska jag lägga tarot.

Godnatt min skatt <3

xoxo

Ovido - Quiz & Flashcards