linda

Alla inlägg den 21 september 2010

Av linda - 21 september 2010 21:34

innan jag somnar måste jag skriva lite.. såklart om chuck..

förstår inte hur han kunde be hans nya "flickvän" följa med honom tillbaka till hans vanliga lyxiga liv..

han måste kämpa för att få tillbaka blair!

jag kan inte sluta tänka på det, så himla jobbigt.

men jag är lycklig över att säsongen äntligen har börjat :)


lyssnar på en talbok.. fortfarande cd1. så jobbigt att jag inte fattar handligen!

längtar till torsdag då det är spökjakt :D


imorgon jobbar jag med Helena, de ska bli roligt :)

Godnatt, XO

Av linda - 21 september 2010 11:46

Idag vaknade jag efter nio, de va härligt att sova länge.

Gick ut med hundarna, vi åt frukost och såg nya avsnittet av gossip girl..

Det var då det hände, när jag äntligen såg chuck och blair tillsammans, när dom såg på varandra och blair sa att hon inte älskade honom.. då kunde jag inte hålla tillbaka tårarna.

Jag grät, och jag gråter fortfarande.

Kan inte förstå hur hon kan hålla på såhär.

Jag vet att det bara är en serie, att inget är verklighet.. men jag lever mig in och kan inte tänka på något annat.

Chuck är underbar, han har allt man kan önska sig! <3


Jag ska sminka mig och göra mig klar för stan, hoppas att Madde får köra hem :)
xoxo


   

Ovido - Quiz & Flashcards