linda

Alla inlägg den 18 februari 2010

Av linda - 18 februari 2010 19:14

jahapp, då sitter jag här igen.. på jobbet framför min lilldator.

Ja jag tog med den idag eftersom det är en lugn kväll.. OS är så drygt och jag fattar inte hur alla kan sitta hemma och titta?!

Har precis skakat ihop och druckit upp min middag.. de va gott.

Längtar tills klockan blir 21 så jag kan stänga och skynda mig till ett solarium!

sen blir det hem till hund-mys.


Jag ska jobba lugnt ikväll.

xoxo

Av linda - 18 februari 2010 12:40

Vet ni en sak? Jag hittade min lilla bok igår! :D

Hade den på bryggis, berättade för mamma att jag tappat bort den och då hämtade hon den :P

Haha, att man kan vara så glömsk! :)


Jag vaknade 8.05 men låg kvar i sängen ganska länge och vaknade till liv.

Klev upp och gick ut med hundarna innan jag fixade frukost :)

Sminket är på, lunchen ska jag snart dricka, kläderna ska på och hundarna ska ut..sedan blir det jobb, 14-21.15

Hoppas jag blir klar i tid så jag kan sola 15min innan jag åker hem.


Ser nu att jag måste vattna alla blommor, är ju så himla dålig på att använda min husliga sida! SKÄRPNING LINDA MAGDALENA!


Denna morgon lyssnar jag på Find Me.

Find me, here in your arms
Now I'm wondering where you've always been
Blindly, I came to you
Knowing you'd breathe new life from within

Ovido - Quiz & Flashcards