linda

Alla inlägg den 8 februari 2010

Av linda - 8 februari 2010 22:34

Längesen jag vet och jag ber så mycket om ursäkt!

Men nu har jag haft fullt upp och inte haft någon tid att skriva.

Spelar Mario Kart på lediga stunder, jobbar efter vanliga schemat och rastar hundar när jag är hemma.

Danne stack till norge igen, känns ganska tomt.. det är så tyst hemma!

Tur jag har djuren, mobil, dator & DS.


Hämtade Nova på dagis idag så jag kunde ha någon att prata med, vi städade, spelade, gjorde milkshake och bäddade rent.

Luna har kräkts två gånger idag bara för hon dricker sååå mycket vatten.

Goliath försöker ligga med henne hela tiden, han skriker och skäller så jag blir väl vräkt snart! :P

Det är jobbigt, men snart är det över!

Imorgon är jag ledig, då ska jag på expert och köpa en HDMI sladd eftersom daniel tog med båda till Norge.
Jag har ju köpt en film jag vill se, ganska jobbigt att se allt på min lilla dator :)


Släcka lampan och se prinsessan & grodan

Jag älskar Walt Disney!

Xoxo

Ovido - Quiz & Flashcards