linda

Alla inlägg den 12 februari 2010

Av linda - 12 februari 2010 11:51

jag vet inte om jag egentligen är stressad eller om jag bara tror de?

Hade sovmorgon och vaknade efter 9, försökte ligga och dra mig men då blev jag såå stressad!!

Har mycket att göra idag, men mycket är redan gjort.

Har varit ute med hundarna, har ätit frukost och lunch, har varit på ica och jag har diskat :)

Ska bara städa lite, platta luggen och fixa middag!

Sedan blir det jobb.. 14-21.15

Ska till polisen och visa upp en bil som någon av kunderna kört in i! DUMT!!!

Tycker inte om oärliga människor.


Igår hämta jag Emelie på jobbet kl 18, vi plockade även upp Sebastian och skjutsade hem honom, tog en skiva som jag skulle lämna på ica.

Jag och Emelie solade, simmade, bastade.

På kvällen fick jag huvudvärk, Goliath va jobbig och jag kunde inte somna!!


Idag mår jag bättre!
Men jag gick in i något och skärde upp en tå! Oj va ont jag har, blöder och jag gråter nästan! Livet är hårt.


Det värsta av allt är att jag får köpa en alla hjärtans dag present till mig själv, och vara helt ensam.

Robin Hood och glass, de blir perfekt!



Ovido - Quiz & Flashcards