linda

Alla inlägg den 17 februari 2010

Av linda - 17 februari 2010 10:48

I lördags köpte jag en bok, till någon speciell.

Tillsammans med min hjärna har boken försvunnit!?

Jag blir så förvirrad, vart är den?

Antar att jag ska städa och leta,

den som söker den finner..


Igår blev det mer solning, det är verkligen underbart!

nu en period har jag inte kunnat sola eftersom jag varit så stressad,

men nu tvingar jag mig själv att slappna av och igår somnade jag nästan.

Ikväll ska jag också sola :)

Nu ska jag fortsätta spela Mario Kart, sen duscha och gå ut med hundarna!


XOXO

morgonens låt: CINDY

 

And you, you loved me with your eyes Cindy
And you, you help me with your voice
You listen when my voice was void of sound
You touch me with your laugh
You show me to my smile, and you
You save me with your kiss before I drown

  

Ovido - Quiz & Flashcards