linda

Alla inlägg under november 2009

Av linda - 12 november 2009 10:38

Igår blev det lussebak med ungarna, riktigt roligt!

Dom har blivit så duktiga :)


Idag jobbar jag 14-21.15, skönt med sovmorgon men jobbigt att komma hem sent :P

Sov faktiskt till kl 10 idag, helt otroligt.

Jag lever ju alltid med en inre stress så jag vaknar nästan varje dag 7.30 om jag är ledig.

Nu är det ganska stressigt med mycket jobb, måste tapetsera på bryggis och ändå hinna vara hemma!

Men allt är lika viktigt!


Dags för sen frukost så jag hinner med att komma i tid till jobbet!


Idag bjuds på en bild med "Ester" och flickorna  

Av linda - 11 november 2009 11:11

sant så sant, det regnar pengar över mig.

bra jobb och smart hjärna! Jag har blivit så ekonomisk! :)

Det lönar sig att gömma undan pengar på ställen man glömmer bort!


idag vaknade jag av att Daniel väckte mig, han trodde jag hade försovit mig! :P

Men idag är jag ledig! Gjorde frukost till mig och Luna, såg Gossip girl och nu längtar jag ihjäl mig efter nästa!

Efter ett telefonsamtal blir man ju inte alls så glad! Kanske jag ska åka till stan och köpa två nya filtar till min nya soffa? Kanske några kuddar också? Efter man shoppat försinner alla onda tankar och allt känns bra! :)


Ska nog slå till på storbak hemma hos mamma och pappa medans dom jobbar! :D

Lussekatter med Saga och Nova låter väl kul? :)

Wilma kan ju inte baka så hon får tyvärr inte vara med!


Shoppa bör man annars dör man.

Xoxo


Av linda - 7 november 2009 13:53

Ja det är jag tydligen nu! Känner mig smart och framgångsrik.

Fick bo på ett jätte fint hotell, äta god middag, dricka öl, hertz historier och hemligheter.

Mötet gick bra, jag har lärt mig mycket och har några saker jag ska försöka ordna.

Men har ont i kroppen efter att ha suttit på tok för mycket!

Bussresan hem va hemsk, 9 timmar, 4 bussar och väntetid!

Jag känner verkligen att jag kan min sak nu.


Fått ett coolt erbjudande den 30/11, men är du verkligen säker?!

Jag ställer självklart upp! :)
Nu sitter jag på bryggis med lilldatorn, Mamma och Nova sover.

Jag ska väl prata lite med Madde.

Xoxo



Av linda - 3 november 2009 22:13

hu idag har jag hunnit med mycket även fast jag vaknade halv tio!!

jag kollade på ett avsnitt av the vampire diaries, så bra!

sedan gjorde jag mig klar och åkte till bryggis och surrade lite innan jag hämtade malin och barnen.

vi åkte till bryggis igen, tapetserade lite, jag åkte hem och åt middag med daniel, tvättade håret, åkte tillbaka till bryggis och fortsatte tapetsera.. hann tyvärr bara med fondväggen!

men det blir bra :)


har busat med min gamla vän ester, eller det var saga och nova som busade med henne :)

ska lägga ut en bild senare!

nu är jag hemma och hade tänkt se johan falk, men det blir på tok för sent för mig så daniel får se själv...

skrev jag att jag skulle till luleå på onsdag? menade torsdag iallafall. ska köpa en ny anteckningsbok och en penna så jag ser ut som ett proffs på mötet :)


godnatt Xoxo

Av linda - 1 november 2009 22:00

   Jag är så otroligt trött, förstår inte vad som är fel med mig?

I vanliga fall somnar jag innan elva och kliver upp tidigt,

nu har jag börjat leva som en tonåring och somnar inte förän sent på natten.


Jag var på stan igår! (Otroligt jag vet!)

Jag var nykter-syster-på-stan en timme, såg E i kön till the club, hon var röd i håret och väldigt onykter men snyggare än någonsin!

Hon lever som en äkta tonåring, student och allt.. härliga tider!

De va mycket folk och många hade klätt ut sig, även jag.. till madde.


Nu lyssnar jag på en talbok, wallander. rätt så spännande..

Jag önskar att camilla läckberg kunde skriva en bok i veckan! Blir helt tokig när dom tar slut..


Jag måste ta mig i kragen och sova, kliver ju upp 05.20 imorgon!

Godnatt mina vänner och fiender.

XoXo


På onsdag flyger jag till Luleå på regionsmöte, jag är ganska nervös..



bjuder på en bild på mitt kärlekspar.

  

Ovido - Quiz & Flashcards