linda

Alla inlägg under november 2009

Av linda - 20 november 2009 09:56

Ja nu har jag nyss sett 2012, jag trodde den skulle vara bättre..

Var mer som en Walt Disney film, en barnfmilj som flyger runt i ett flygplan medans jorden kokar upp innifrån.

Sedan var det lite Noas Ark, eller säger man Noaks Ark? ja ni vet vad jag menar iallafall.


Igår köpte vi ju en ny tv och ny mobil till mig, känns helt galet att höra ljud igen när det ringer!

Idag är det jobb igen, tror det är Anna jag jobbar med..

Helena är ju ledig tre dagar i rad! Egentligen skulle jag ju ha jobbat med henne,, men men Anna får duga! :)

Innan jag börjar kanske jag åker till bryggis en sväng, om jag hinner.

Är ledig i helgen, sen jobbar jag ju två helger i rad, de blir hårt.


Har hunnit med att skaffa pupp-piller till katter idag, till tshirt och bicaya. Så nu är det slut med äckliga skrikiga katter!


Nu blir det dusch och fix!

Xoxo


Av linda - 18 november 2009 18:59

jag har jobbat idag, de gick bra.. jobbade med helena och då går tiden fort :)

efter jobbet åkte jag till malin och sedan åkte jag hem.

åt middag och har sett en bit på 2012..

men nu går mina ögon i kors och jag håller på att somna :P

ja jag vet att klockan är sju men jag är så trött!

har fått för lite sömn på sista tiden..

godnatt på er.. undra om jag lyckas sova tills 5.20 imorgon?

xoxo  


Av linda - 17 november 2009 23:15

min dag har jag tillbringat med mina käraste som vanligt!

fikade med malin madde och ungarna, kollade en sväng på stan, köpte en ny kofta.

lagade underbar middag till min man, kollade på nya wallander och efter de kärde jag till stan igen..

hämtade nycklar till shell och hälsade på malin :)

rökte kvälls ciggen med mamma och nu är jag hemma..

klockan är mycket! jag ska kliva upp 05.20 ett helvete!

kommer högst få sova 5 timmar eftersom jag nu ser nya avsnittet av gossip girl.


är huvudet dumt får kroppen lida.

xoxo

Av linda - 17 november 2009 10:58

igår fyllde madde 20, hon fick en tårta, tunika, cigg & blomma av mig.

idag har jag en ledig dag, det känns underbart!

har varit så trött de senaste dagarna.

november är en hemsk månad, så tröttsam.


idag tror jag kanske det blir fika på stan, eller kanske inte?

har inte frågat systrar och barn än :P

nu ska jag göra mig klar för dagen :)

xoxo

Av linda - 15 november 2009 21:47

Varje söndag spelar jag och pappa bingo, men vi vinner nästan aldrig...nu var det jätte längesen vi vann!

skit vinster och folkspels värdelösa system! alla lotter (även de som inte blir sålda) är med i dragningen.. så egentligen vinner nästan ingen. allt är fejk.


jag är så trött, kom hem igår kl 0.59 ! kan ni förstå de? jag brukar lägga mig senast 23...

Malin skulle bli klippt, de blev bra men som alla vet är Malin lite speciell och ska ändra på allt tusen gånger! :P

Emelie är duktig, önskar jag också gick en utbildning och lärde mig! Såg så proffsigt ut när hon klippte och jag längtar tills hon ska sätta saxen i mitt hår :)

Du är bäst E!

Jag ska köpa en sax och en kniv. de kommer bli så roligt.


Dagen gick sakta och kvällen fort. Alla va såklart hemma hos Mamma och Pappa.

Mamma bakade goda kakor och barnen lekte och bråkade :)


Imorgon blir min lillasyster (Madde) 20år!

Tänk va tiden går fort.. kommer ihåg när hon var en liten satunge med ljust hår.. nu är hon gammal och grå!


Jobb imorgon igen, men slutar tolv! sen blir det kalas för hela slanten!

Xoxo

Av linda - 14 november 2009 06:33

ja då sitter man här och ska göra sig klar för jobb!

tröttare än någonsin, munnen smakar fimpar så jag dricker massa vatten.

tror kansk jag börjat röka för mycket?

jag var vaken på tok för länge igår, så jag vet inte hur jag ska orka jobba?

ja det går nog över på väg till stan!


undra om jag ska köpa en datorväska? kanske på måndag.

måste köpa något kul till madde också, kanske ett ciggpaket!

näe om man ska sätta på sig ansiktet och åka..

skriver kanske mer sen!

Xoxo

Av linda - 13 november 2009 12:35

nu ska jag snart åka och jobba.. är trött idag!

men nu är det bara lördag söndag måndag kvar tills jag är ledig en dag :)

lättare att jobba dagar än kvällar..


Måste verkligen skynda mig, har inte gjort mig klar, inte varit ut med hundarna, inte plattat håret (kanske struntar i de idag)
Hade tänkt hinna klippa Daniel men de får bli en annan dag.
Har tillbringat hela morgonen framför datorn och kollat solresor, jag måste verkligen flyga iväg snart igen :)
Helst Maldiverna, men ska man lägga 50.000 på en resa för två? :P
Stress stress stress, jag måste skynda mig.
Xoxo
Av linda - 12 november 2009 23:28

Det gick bra att jobba idag, som vanligt! :)

Lite tråkigt sista timmen när man blir själv bara.. men man har så mycket att göra så då tiden går fort!

Snart blir vi typ 10 000kr rikare, de känns bra. Som sagt regnar det pengar över oss! ;D

Daniel gillar inte mina fina filtar jag köpt, han hatar dom verkligen! slänger alla i fåtöljen varje natt!!

Han vill även att vi ska döda Bicaya eftersom hon klöser på fåtöljen ibland.....

Nu ska jag göra en macka, lägga mig i sängen och lyssna på talbok.

godnatt

Xoxo


Några bilder på vårat hem och en på mig med mitt gamla hår som kommer försvinna :S

p.s vi ska hänga upp lite tavlor på väggarna, men vi är ganska sega :)

          

Ovido - Quiz & Flashcards