linda

Alla inlägg den 12 november 2009

Av linda - 12 november 2009 23:28

Det gick bra att jobba idag, som vanligt! :)

Lite tråkigt sista timmen när man blir själv bara.. men man har så mycket att göra så då tiden går fort!

Snart blir vi typ 10 000kr rikare, de känns bra. Som sagt regnar det pengar över oss! ;D

Daniel gillar inte mina fina filtar jag köpt, han hatar dom verkligen! slänger alla i fåtöljen varje natt!!

Han vill även att vi ska döda Bicaya eftersom hon klöser på fåtöljen ibland.....

Nu ska jag göra en macka, lägga mig i sängen och lyssna på talbok.

godnatt

Xoxo


Några bilder på vårat hem och en på mig med mitt gamla hår som kommer försvinna :S

p.s vi ska hänga upp lite tavlor på väggarna, men vi är ganska sega :)

          

Av linda - 12 november 2009 10:38

Igår blev det lussebak med ungarna, riktigt roligt!

Dom har blivit så duktiga :)


Idag jobbar jag 14-21.15, skönt med sovmorgon men jobbigt att komma hem sent :P

Sov faktiskt till kl 10 idag, helt otroligt.

Jag lever ju alltid med en inre stress så jag vaknar nästan varje dag 7.30 om jag är ledig.

Nu är det ganska stressigt med mycket jobb, måste tapetsera på bryggis och ändå hinna vara hemma!

Men allt är lika viktigt!


Dags för sen frukost så jag hinner med att komma i tid till jobbet!


Idag bjuds på en bild med "Ester" och flickorna  

Ovido - Quiz & Flashcards