linda

Alla inlägg den 25 november 2009

Av linda - 25 november 2009 23:00

Nu är jag hemma, klockan är mycket och jag borde egentligen sova..

Mitt dygn är helt felvänt! Jag ska ju sova halv elva och kliva upp senast halv åtta.

Jag har renbäddat med mina nya sängkläder och jag vet att jag kommer sova bättre än på länge.

Jag köpte bomullssatin och det finns inte härligare sängkläder!

Luna har lagt sig hos mig, hon är så trött och hon älskar renbäddat.

Imorgon är det kvällsjobb, tror inte ens Helena ska jobba med mig, hennes lediga dag. Jag blir nog aldrig van att jobba kväll, men det är bra med sovmorgon :)


Min dator säger Låg energinivå, kanske bäst att släcka och somna då?

Men först ska jag byta skiva och fortsätta lyssna på Den orolige mannen.

Köpte även en väska till min lilldator idag, helt perfekt!

XoXo


Av linda - 25 november 2009 19:37

Jag kan inte komma ihåg när man slutade hångla?

Jag och Daniel skulle prova idag, men vi skrattade och de gick helt enkelt åt helvete! Hånglet är nog för de yngre.


Gjorde stan med Nova, blev fotograferad av Nord Sverige (heter tidningen så?) köpte sängkläder, gardinstänger, studbollar, diadem och lite mer.

Ikväll myser jag med Saga, lite chips och dip gör susen! Man kan inte hålla sig borta för länge :)


Kanske får min man tillbringa hela kvällen ensam? Men jag sover iallafall hemma :)

Av linda - 25 november 2009 09:18

Vet ni att jag brukar släppa in mina två pitbulls till Maddes tre amstaffs och låta alla hundar springa omkull Nova? När Nova ramlar står vi bredvid och skrattar.

Anonym anmälan till socialen

Har aldrig känt mig så kärnkt! Tänk hur Madde måste känna sig!

Anonym är en person som tror sig känna Nova men absolut inte gör de..tyvärr.

Jag hoppas du brinner i helvetet.


Idag är jag ledig, jag får lön och jag ska shoppa!

Nova ska jag nog ta med mig, Madde får nog stanna hemma!

Saga är ju sjuk så hon kan inte följa med oss, så tråkigt!

Men jag har köpt en present till henne så hon kan leka lite.


Efter idag är det bara jobb som gäller, men de gå bra!

Två helger i rad känns tungt, men sen är jag ju ledig :)


På måndag blir det nytt hår, det ska bli så roligt!


en bild på alla små figurer som jag och nova gjort.


  



Ovido - Quiz & Flashcards