linda

Alla inlägg den 20 februari 2012

Av linda - 20 februari 2012 12:29

för en vecka sedan fick jag veta att jag blev uppsagd.

idag är jag arbetslös.

det var tungt att gå hem från jobbet i lördags, sista dagen.

ja trivdes på shell, jag trivdes med dom jag jobbade med och självklart med kunderna.

strök handen över hertzdisken och lämnade lite fusklappar en sista gång.

jag grinade en skvätt.

på kvällen blev det vin, sång och skratt.

lördag va en bra dag.


många tankar förvirrar mig just nu.

vad ska jag göra, vart ska jag ta vägen?

tur jag har min fina familj och djuren mina.

jag ska iaf bygga en kaninbur. en stor !

kanin kommer bli så glad.


nu ska jag åka med malin till stan.

skulle ha tankat bilen också, men de har ju inte en arbetslös råd med ;)

gullgull.

Ovido - Quiz & Flashcards