linda

Alla inlägg den 2 februari 2012

hm.

Av linda - 2 februari 2012 21:15

idag var jag ledig igen, de va härligt.

vaknade i lagom tid.

gick ut med hundarna, följde med mamma,malin & valparna till stan, läste mina minneslappar från gångerna laila sett in i min framtid.

roligt att läsa dom, så mycket som stämmer.


jag sov några timmar på dagen, gick ut med mammas hundar, bar in ved och gjorde upp en eld på bryggis så det skulle va varmt tills pappa kom hem.

åkte till stallet och tog hand om Kanin.

Duschade, klädde mig varmt igen, tog med telefonen & Luna på promenad i kylan. för länge.


Inatt ska jag ha motorvärmaren i! Min bil startade typ inte idag, men efter lite kärlek gav den med sig.

Jag borde sova snart, jobb med Brittis och Anna imorgon :)

Men först ska jag säga godnatt till face!


Ovido - Quiz & Flashcards