linda

Alla inlägg den 1 februari 2012

Av linda - 1 februari 2012 16:54

efter helgen har jag varit trött.

jag har sovit mycket och bara varit hemma, jag behöver det ibland.

men guud vilken helg det blev!!

Lina livade upp stämningen med zumba.

jag skrattade så mycket, och emelie ramlade nästan omkull.. ja så kul hade vi!


idag hälsade jag på malin, hon blev glad!

sen åt jag och daniel pizza.

luna och jag ligger i sängen, lyssnar på musik och myser.

börjar frysa och vill helst duscha igen.

2 gånger varje dag duschar jag, är så himla frusen!


Snart åker jag till stallet, Kanin behöver kärlek, kramar, mat och vatten.


vilket liv man skulle haft, om man levde varje dag som om det inte fanns en morgondag.

livet kan ju ta slut imorgon, vad mycket man skulle ha ångrat att man aldrig gjorde.


 

Ovido - Quiz & Flashcards