linda

Alla inlägg den 8 juni 2010

Av linda - 8 juni 2010 23:04

Det kommer vara regn på min födelsedag, jag ka inte komma ihåg att det varit de någon annan gång!

Det känns helt fel, jag vill ha sommar, sol och värme..

Ska starta dagen med att tvätta håret, ta på mig en klänning, åka till stan och köpa något till mig själv, hämta tårtor och säga hej till E.

Sedan åker jag hem och väntar på presenter :D


har såklart redan tjuvstartat med presentöppning, Rapala kniv, fick-kniv, tång, (asbra saker tills jag ska fiska!) pengar <3 uuunderbart ;D

Jag hoppas morgondagen blir bra även fast solen inte vill skina på mig, kanske blir jag deprimerad? Jag vill verkligen ha lite sol iaf!

Varje dag man lever är en dag närmare döden, så himla onödigt.

Jag älskar mig familj och mina vänner, ni är underbara :)

Xoxo

Ovido - Quiz & Flashcards