linda

Alla inlägg den 7 juni 2010

Av linda - 7 juni 2010 22:15

liam kallar poliserna blå-hatt och plit. det låter konstigt men jag börjar bli van de kriminellas snack!

man får bra tips av honom, vart man ska gömma stulna pengar och annat kul i hemmet!


Idag besökte jag doktorn, han lyssnade på mitt hjärta och mina lungor.. jag var så nervös att han skulle säga att mina lungor inte klarade av cigaretter!

Men allt lät bra, tog blodprov och ekg.

Jag hatar blodprov, brukar alltid känna mig cool och inte känna smärta... men idag trodde jag att jag skulle svimma! Jag har fortfarande ont.


Jag kommer fylla 25, jag kommer fortsätta röka tills jag hittar något som kan ersätta mitt beroende.


Ikväll har jag och Madde cyklat med Nova, hon ramlade ner i ett dike. Madde hoppade och jag sprang bredvid..

Blir ingen frissa imorgon, E har blivit populär och ingen tid finns till mig! Mitt hår får vara svart på min födelsedag.

Godnatt, xoxo

Ovido - Quiz & Flashcards