linda

Alla inlägg den 6 juni 2010

Av linda - 6 juni 2010 20:42

Lyckan i livet är när man vinner på bingolotto, tyvär blev de bara en ny lott men jag får självklart två eftersom jag har dubbellott! :)

Synd att jag inte kom fram till Lotta, hade varit bra med en stor vinst :D


Cyklade runt med Nova ute på vägen, de va riktigt roligt :)

Hon är ju såå duktig!

Snart ska jag cykla med både Saga och Nova, kanske bäst man har koppel på dom då..


Dags att röka med mamma och pappa innan jag ska cykla hem, känns inte bra att vakna 05.20


Snart är det semester och Öland, jag längtar! :)

xoxo <3

Av linda - 6 juni 2010 16:46

Min lediga helg har bara runnit iväg, den är över på tok för fort!

Jag har nästan inte hunnit med något..

Jag har varit med min familj, ätit god mat och sovit för lite.

Känns som jag kommer ha en jobbig vecka framför mig!


Igår färgade jag mitt hår svart igen, blir kanske frissan igen på tisdag om det finns tid.

Jag har varit på Elviras dop idag, det var så fint. Madde sjöng och Sara spelade piano, helt underbart :)


Nu har jag ont i mitt hjärta, kanske borde åka till doktorn någon dag. Eller jag vet inte, har liksom ett tryck eller något som gör ont.

Vill helst operera mig innan Öland men jag vet inte om jag hinner!

Det är så mycket man vill göra!


Jag ska snart cykla med Nova..bara hon kommer hem från stan :)

På Onsdag blir jag vuxen, 25år.. tänk vad tiden går fort!

XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards