linda

Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av linda - 11 oktober 2010 11:24

 


Igår åkte jag, Samanthika, Jenny, Patrik & Anders till häxberget för att få vara med om något spännande.

Det är väldigt intressant när man lyssnar på Phil, han fick kontat med avrättaren och en pojke där.. en visgosse som pekade ut kvinnor till häxor om jag förstod allt rätt? :)
Min engelska är inte bra, jag förstår inte mycket heller.

Ett ljus fick vi se, då blev jag lite skakis.

Men det mest spännande hände på vägen hem när poliserna stoppade oss med blåljusen.. vi såg skumma ut men dom letade någon annan.


dag är jag ledig, Helena jobba åt mig :)

Jag sov till kl 10 och strax ska jag till Madde, ska göra Nova vacker i håret tills hon ska fotas hos Birgitta :D

Jag mår dåligt idag, spöksjuka eller något kanske..

Nu ska jag snabba mig, när E slutar ska vi sola :D
XOXO

Ovido - Quiz & Flashcards