linda

Alla inlägg den 1 oktober 2010

<3

Av linda - 1 oktober 2010 10:31

Lyssnar på musik och känner mig seg, ska göra ett ryck..
Ska ta på mig varma byxor och gå ut med hundarna och ta en cigg innan jag
gör mig klar :)



Remember when we first met and everything was still a bet in loves game

You would call

I'd call you back

And then I'd leave a message on your answering machine

Av linda - 1 oktober 2010 09:21

igår kom jag hem ganska sent, solade och gjorde stan med E.

hoppades på att se något intressant, men icke!

snart ska jag jobba, börjar 14.

känns som att den här dagen kommer vara mycket enklare än gårdagen, oj va jag och Olle fick slita! Jag hade helt glömt bort att det var den sista.. så de va bara att börja med månadsredovisningen och DRB köra.

jag brukar alltid lyckas bra, men igår krånglade ett kontrakt.. på mycket pengar som inte kom med i redovisningen, de känns inte bra.

men de tar jag tag i idag :)


helgen jobbar jag med Anna, så antaglign kommer helgen gå så fort att jag inte hinner med :)

idag ska jag städa kattlåda på bryggis och göra fint.

På söndag kommer mamma och pappa hem :D

<3 <3 <3

XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards