linda

Alla inlägg den 9 oktober 2010

Av linda - 9 oktober 2010 09:00

Maj 1997

"Med en enkel kissekatt kommer vi in så glatt, vi har den äran vi har en äran att grattulera"

Jag och Lena går in till Malin med en korg, i den korgen låg en katt.

Malin blev så glad, hon frågar vad den hegter, om det är hennes.

Lena svarar, att han heter Pino och det är Malins egen katt.

I torsdagsfick han åka till himlen.

Alla kommer sakna honom. <3


Jag har jobbat och det har varit roligt heela veckan :)

Har färgat håret hos Emelie, känns jätte bra och jag ska köpa ny produkt idag :D

Igår fick jag en ny mobil, ÄNTLIGEN :D

blev även en mp3spelare och presentkort.

Väntar på besked om en sak, jag är så nervös.

Försöker hjälpa men allt står still i mitt huvud.


Det värsta på hela veckan är att Goliath våldtog Luna igår, ska beställa tid för abort på måndag. Jag blev besviken, ledsen och arg.


Nu ska jag äta frukost och göra mig klar för marknad.

xoxo





Ovido - Quiz & Flashcards