linda

Direktlänk till inlägg 27 maj 2009

Grizzly man

Av linda - 27 maj 2009 10:02

Oj vilken film, lite otäckt är det nog med björnar.

Synd att Timothy och hans tjej blev uppäten, hade helst velat höra på ljudklippen när dom blev attackerad men sån tur hade jag inte.

 Jag skulle så gärna vilja se en björn.


Idag är jag ledig, somnade 16.30 igår och vaknade 7.30 idag, helt underbart.

Men synd att jag sov bort gårdagen! Har så mycket att göra idag.

Har nog hittat vinnaren av brudbuketter, ska skriva ut den och åka till city sen.


Novan och är hemma, kanske jag ska kidnappa henne med till stan och hälsa på Saga :)


Nu måste jag pussa Daniel innan han lämnar mig för skogen.

Tänk om han skulle bli uppäten av en björn, då blir det minsann inget bröllop!

 
 
Ingen bild

mlit

1 juni 2009 19:16

Men seriöst, han verkar rätt skadad den mannen! :P hah.

 
malin

malin

11 juni 2009 23:07

jag tycker att ni verkar rätt besatt av både filmen o den skadade björn-mannen!!

http://malinstromqvist.bloggagratis.se

 
Ingen bild

M

11 juni 2009 23:46

Nu börjar jag bli förbenad på att du aldrig skriver...........

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linda - 20 november 2012 23:02

jag tankade bilen, och träffade en fantastisk kärlekskille. jag tror verkligen på ödet <3   jag älskar livet, och det hade varit perfekt om jag hade ett jobb ! ...

Av linda - 26 juni 2012 22:32

en gång förstörde en lastbil min rygg & vänster ben. en annan gång förstörde en studsmatta mitt högra knä.. räknas jag som handikappad nu?   mamma & malin har tagit bra hand om mig. jag kan gå riktigt bra nu med en krycka, lite vingligt uta...

Av linda - 17 april 2012 11:53

efter en vecka som husägare på bryggis har jag nu flyttat hem. skönt att komma hem till djuren, till mina saker. men det var underbart att vakna på bryggis..   min hjärna är kaos, för mycket tankar. jag är less, men ändå så glad. jag är g...

Av linda - 1 mars 2012 09:49

vår fantastiska sol har börjat värma upp jorden igen! snön smälter, det rasar från tak, vatten rinner och jackan kan vara öppen. lycka.   jag har varit ensam i några dagar nu, jag gillar när det är tyst. jag blir lugn, jag diskar, städar, t...

Av linda - 20 februari 2012 12:29

för en vecka sedan fick jag veta att jag blev uppsagd. idag är jag arbetslös. det var tungt att gå hem från jobbet i lördags, sista dagen. ja trivdes på shell, jag trivdes med dom jag jobbade med och självklart med kunderna. strök handen över...

Ovido - Quiz & Flashcards