linda

Alla inlägg den 19 maj 2009

Av linda - 19 maj 2009 10:07

Vaknade kl 9 och var utvilad, gick och la mig 19.00 igår så jag behövde verkligen sömn.

Såg sista avsnittet på Gossip, och nu känner jag bara lycka.

Mitt liv är felfritt.

Jag ska gifta mig med Daniel.

Blair & Chuck kunde äntligen säga I love you till varandra.

 Kan livet bli bättre? finare väder kan behövas.


Förra veckan var jag och E i sundsvall, jag köpte skor och E köpte ögonskugga till mig, present till Kat, färg och sånt.

Vad vore jag utan hennes planerings-hjärna? :)


Min klänning kommer nog denna vecka, spännande att se hur mycker för liten den kommer va! haha

vissa (ex, jag) vägrar nog inse hur mycket man verkligen gått upp den senaste tiden.


Jag har bestöllt inbjudningskort till bröllopet så snart får ni som blivit bjuden äntligen veta de! och ni som inte blir bjuden, synd för er.

XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards