linda

Alla inlägg den 1 januari 2012

Av linda - 1 januari 2012 22:31

Året började & slutade i Blåsjön, med mina finaste vänner !

Några minnen från 2011.

- Lunas valpar, jag fick uppleva en underbar tid med dom söta liven.

- Nära döden i Hoting när jag & Madde krockade med lastbilen.

- Min axel som hoppade ur led när jag halkade på golvet

- Blåsjön på påsk

- 10 år sen 9an.

- Alla underbara dagar med ungarna & familjen

- Fester med tjejerna

- Arbetslös i 20 dagar

- Kanin

- Öland

- Flottfärd, båttur med E & L

- Fina fallgropar

- Första pojken i familjen

- Julen

- Blåsjön.


Men det jag minns allra mest är Miio. han kommer aldrig blekna, han var det finaste i mitt liv.

Jag önskar att jag kunde få återuppleva de där 2 veckorna på Öland med dåligt väder och min underbara katt.

Jag älskar verkligen mina djur, dom är det bästa.

Och självklart mina systrars fina barn.

Min familj är det bästa som finns!

Tack för 2011.




Ovido - Quiz & Flashcards