linda

Alla inlägg den 11 juni 2011

Av linda - 11 juni 2011 09:36

När jag var 19 år tog jag studenten i kramfors med E, vi åt ingen middag, ingen frukost. Vår student var billig!

Vi satt 2 timmar i en buss på väg tillbaka till Sollefteå, jag njöt av sommarlov på Öland och lyckan över ledighet.


Idag är jag 26 år, jag fyllde ju år i torsdags.

Jag har sommarlov, eller jag är arbetslös i några dagar..

1½ vecka har jag varit ledig, sovmorgon nästan varje dag, god frukost och heldagar på bryggis.


Det är varmt, solen är framme varje dag och gör alla så glada.

Jag har köpt en kanin, hon heter bara Kanin.

Kanin har långt hår och är jätte snäll, en fin bur har hon också.

Om 5 veckor åker vi till Öland, guuh vad jag längtar!

Daniel stannar hemma med alla hundar, och Mik-kal.

Jag kommer nog ha massa hemlängtan efter 2 veckor! :)

Nu ska jag vara snabb så jag hinner sola & bada på bryggis.

xoxo

Ovido - Quiz & Flashcards