linda

Alla inlägg den 27 juli 2010

Av linda - 27 juli 2010 19:49

Började dagen med att städa ur bilen.. dammsugade och dammtorkade, de tog en hel timme och nu är den fin! :)

Jag ska sälja min "lillbil" och köpa en ny!


Bestämde mig för att åka till stan med Saga.

Vi åkte på Widengrens för att köpa Lady Gaga.. MEN Patrik hade lurat oss, skivan kom inte idag!!

Sebastian försökte lura på Saga andra skivor och det blev en dålig skiva för 9kr.

Vi va även till Emelie, bokade tid på Trudes på fredag.

Sist men inte minst åkte vi till pappa på volvo, kollade på min nya bil!

Den är lika fin och blå som Marlboro Fresh.. de kommer bli jätte bra :)


När jag kom hem såg jag paradise, tyckte så synd om Kasper.

Nu ska jag städa sovrummet, och fixa lite annat :)

xoxo

Ovido - Quiz & Flashcards