linda

Alla inlägg den 13 maj 2010

Av linda - 13 maj 2010 10:07

De va ett tag sen, jag harsom vanligt haft fullt upp!

1½vecka har jag varit förkyld, förra veckan vad jag tom hemma från jobbet! :O

Hostan är kvar lite, men annars är jag frisk.

Jocke har hunnit fylla 28 år! jag hade feber den dagen så jag lämnade typ bara paket och åkte.

Den 6.e Maj gjorde jag en tatuering, xoxo på handleden. de blev väl gulligt!

Emelie gjorde sin fot vacker, men den som vill vara fin får lida pin!

I måndags fyllde min Mamma och Malin år, de blev middag, tårta och paket :)

Bara Emelie kvar sen är Maj avklarad!

Fullt upp på jobbet, märks att sommaren är på väg!

Pappa har pumpat min cykel, så jag kan äntligen cykla igen :) Igår fick Madde åka med mig hem! De va kul :D

Idag jobbar jag kväll, måste komma ihåg att boka tågresa!
Åker ju till luleå natten mot onsdag :)


Nu måste jag göra mig klar för denna dag!

Bilder på mina gamla och min nya tatuering!

         

Hoppas på att jag gör fler snart!

xoxo

Ovido - Quiz & Flashcards