linda

Alla inlägg den 18 augusti 2009

Av linda - 18 augusti 2009 22:04

Min dag lite kort sammanfattat.

Var så otroligt trött när jag vaknade.

Slängde på mig lite smink och kläder, en cigg i käften och en tändare i handen. Vad vore livet utan cigaretter?

Hade en heldag med Brittis, de va roligt.

Hyrde ut massa bilar, gjorde klart bensinredovisning.

Åkte hem, åkte till Sundsvall. Slösade pengar och åkte hem.

Handlade på ICA, satte mig på golvet och kramade mina hundar.

Dom är alltid lika glad när vi kommer hem.


Men lyckan den här dagen är att jag såg att GOSSIP GIRL börjar den 15 september igen! Kan livet bli bättre?

Tack gode Gud för att just jag hittade alla fyrklöver.

Jag är världens lyckligaste människa nu.


Som ni säkert redan läser i Malins blogg föder hon snart, spännande.

Emelie flyttar och har färgat håret rödare än någonsin, jag har inte ens fått se henne! Man kan inte tro att vi bor i samma by..


Imorgon är jag ledig, då ska jag fortsätta packa.

XoXo


Ovido - Quiz & Flashcards