linda

Alla inlägg den 11 april 2009

Av linda - 11 april 2009 11:56

House är den bästa serie som finns, jag kan verkligen inte få nog av denna osociala och otrevliga doktor. Man kan ju bara undra när äntligen han och Dr. Cuddy ska bli ihop!


Idag är jag ledig, har kollat på House sedan kl åtta. Handlade nässpray till Daniel kl nio, även mjölk och fil till mig själv.

Ska köpa frysta hallon sedan och äta!

Blir antagligen heldag på bryggis idag. Nova + föräldrar stannar hela nästa vecka. roligt! Men synd att Nova är sjuk, då kan ju inte Sagis hälsa på!


Åt lite påskskinka igår, julskinkan är mycket godare kanske hade pappa slarvat till den?


Emelie ringde idag, ganska tidigt för att hon ska vara vaken :S kl 9.00

Bakis och jävlig som vanligt. Hon har blivit lite morgonpiggare måste jag säga!


Verkar bli fint väder idag, snart ska jag nog göra mig klar att för att möta dagen och människor.


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards