linda

Direktlänk till inlägg 18 september 2009

Rubrik saknas

Av linda - 18 september 2009 10:09

Det känns som att förkylningen blivit bättre idag.

Har hosta mest på nätterna och är lite snuvig, annars fungerar jag som vanligt!

Vaknade tio i sju, har sett filmer och varit tokig på Bicaya.

Det är inte nog med att hon kissar sönder vårat hem, hon har börjat löpa också!(#/%#

Hennes röst är hemsk, hon låter som en galen tupp som skriker dygnets alla timmar.


Idag börjar jag 14 och slutar 21.15, sen är det jobb hela helgen.

Har fortfarande inte tapetserat klart hemma, måste ta mig i kragen och fixa det!

Snart är det dags för oss att flyga till varmare länder, de känns bra.

Men att lämna min älskade Luna, de kommer ge mig ett hål i hjärtat.

Kommer sakna alla mina djur, och självklart barna! Saga ska kanske följa,

har bara inte pratat med hennes föräldrar om de.

 
 
Malin

Malin

19 september 2009 12:41

haha men dream on bitch!! Saga lämnar inte kommunen ;)

http://malinstromqvist.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linda - 20 november 2012 23:02

jag tankade bilen, och träffade en fantastisk kärlekskille. jag tror verkligen på ödet <3   jag älskar livet, och det hade varit perfekt om jag hade ett jobb ! ...

Av linda - 26 juni 2012 22:32

en gång förstörde en lastbil min rygg & vänster ben. en annan gång förstörde en studsmatta mitt högra knä.. räknas jag som handikappad nu?   mamma & malin har tagit bra hand om mig. jag kan gå riktigt bra nu med en krycka, lite vingligt uta...

Av linda - 17 april 2012 11:53

efter en vecka som husägare på bryggis har jag nu flyttat hem. skönt att komma hem till djuren, till mina saker. men det var underbart att vakna på bryggis..   min hjärna är kaos, för mycket tankar. jag är less, men ändå så glad. jag är g...

Av linda - 1 mars 2012 09:49

vår fantastiska sol har börjat värma upp jorden igen! snön smälter, det rasar från tak, vatten rinner och jackan kan vara öppen. lycka.   jag har varit ensam i några dagar nu, jag gillar när det är tyst. jag blir lugn, jag diskar, städar, t...

Av linda - 20 februari 2012 12:29

för en vecka sedan fick jag veta att jag blev uppsagd. idag är jag arbetslös. det var tungt att gå hem från jobbet i lördags, sista dagen. ja trivdes på shell, jag trivdes med dom jag jobbade med och självklart med kunderna. strök handen över...

Ovido - Quiz & Flashcards